Αποστολές & επιστροφές

You are here

Όλοι οι πελάτες υποχρεούνται να αποσυσκευάσουν και να ελέγξουν τα είδη καθώς και να ειδοποιήσουν το ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ σχετικά, σε περίπτωση αισθητικών ελαττωμάτων εντός 14 ημερών. Μετά το πέρας των 14 ημερών θεωρείται ότι τα είδη παρελήφθησαν σε άριστη κατάσταση.

Τα προϊόντα θα σας αποσταλούν στον τόπο που μας έχετε υποδείξει με την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας, με την υπηρεσία ταχυμεταφορών (courier). Η επιλογή του ταχυμεταφορέα αποστολής είναι στην διακριτική ευχέρια του ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ μας.

-Αποστολές ή παραλαβές από το ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ  μας γίνονται καθημερινά, εκτός Σαββάτου ,Κυριακής και αργιών.

-Το κόστος αποστολής για περιοχές που βρίσκονται εντός της ίδιας Περιφέρειας (ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ)  με το ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ διαμορφώνεται στα 2,10€ για περιοχές εντός του δικτύου των Συνεργαζόμενων Ταχυμεταφορικών Εταιριών – Courier. Για δέμα βάρους μέχρι 3κιλά.Για κάθε επιπλέον κιλό υπάρχει επιπλέον χρέωση 0,60€.

- Το κόστος αποστολής προς Χερσαίους Προορισμούς διαμορφώνεται στα 2,10€ για περιοχές εντός του δικτύου των Συνεργαζόμενων Ταχυμεταφορικών Εταιριών – Courier.Για δέμα βάρους μέχρι 3κιλά. Για κάθε επιπλέον κιλό υπάρχει επιπλέον χρέωση 0,60€.

- Το κόστος αποστολής προς Νησιωτικούς Προορισμούς διαμορφώνεται στα 2,40€ για Νησιά εντός του δικτύου των Συνεργαζόμενων Ταχυμεταφορικών Εταιριών – Courier. Για δέμα βάρους μέχρι 3κιλά. Για κάθε επιπλέον κιλό υπάρχει επιπλέον χρέωση 0,80€.

-Οι χρεώσεις αυτές αφορούν περιοχές που δεν χαρακτηρίζονται από την συνεργαζόμενη Eταιρεία Tαχυμεταφορών – courier ως Δυσπρόσιτες.

 

- Το κόστος αποστολής προς Δυσπρόσιτες Περιοχές όπως αυτές χαρακτηρίζονται από τις Συνεργαζόμενες Ταχυμεταφορικές Εταιρίες- Courier διαμορφώνεται στα 4,10€ και αφορά περιοχές ΕΚΤΟΣ του δικτύου των Συνεργαζόμενων Ταχυμεταφορικών Εταιριών – Courier. Για δέμα βάρους μέχρι 3κιλά.

Εάν βρίσκεστε σε Δυσπρόσιτη Περιοχή παρακαλώ να επικοινωνήσετε μαζί μας.

- Έξοδα αντικαταβολής για όλες τις Περιοχές 1.90€.

- H εκτέλεση της παραγγελίας για τα διαθέσιμα προϊόντα γίνεται εντός 24-48 ωρών και σε αυτή θα πρέπει να προστεθεί ο χρόνος αποστολής.

- Χρόνος παράδοσης για τις περιοχές ΕΝΤΟΣ δικτύου των Συνεργαζόμενων Ταχυμεταφορικών Εταιριών – Courier 1 – 5 ημέρες από την ημέρα που θα παραδωθούν στη Ταχυμεταφορική Εταιρία – Courier.

- Για τις Δυσπρόσιτες Περιοχές ο χρόνος παράδοσης αυξάνεται έως και τις 7 ημέρες από την ημέρα που θα παραδωθούν στη Ταχυμεταφορική Εταιρία – Courier τα προϊόντα.

-Το Anaplasis4u.gr θα καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια να σας αποστείλει τα προϊόντα εντός 1-3 εργασίμων (Δευτέρα έως Παρασκευή) ημερών.

ΣΤΙΣ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΤΙΜΕΣ ΔΕΝ ΣΥΜΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ Ο ΦΠΑ 24%.

ΔΕΝ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ ΕΚΤΟΣ ΕΛΛΑΔΑΣ.

ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ ΚΑΙ ΑΡΓΙΕΣ ΔΕΝ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ .

 

• Επιστροφές προϊόντων με χρέωση του ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ.

Επιστροφή προϊόντων με χρέωση του ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ μπορεί να πραγματοποιηθεί σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες η παραγγελία εκτελείται εσφαλμένα δηλαδή σε περίπτωση παράδοσης άλλου είδους από αυτό που παραγγέλθηκε κατά είδος ή ποσότητα ή σε περίπτωση που κατά την παράδοση το είδος έχει συσκευασία κατεστραμμένη, ολοκληρωτικά ή κατά το μεγαλύτερο μέρος της ή σε περίπτωση που διαπιστωθεί ότι το είδος είναι ελαττωματικό. Σε αυτή την περίπτωση, ο πελάτης οφείλει είτε να μην αποδεχτεί την παραλαβή του προϊόντος εξ αρχής, ή να ζητήσει την επιστροφή του, κατόπιν συνεννόησης με το ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ. Τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται στην κατάσταση που παρελήφθησαν από τον πελάτη. Σε περίπτωση που δεν επιστραφούν, κατά τον χρόνο που συμφωνήθηκε κατόπιν της συνεννόησης με το ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ, τότε το Ηλεκτρονικό Κατάστημα δικαιούται να μην αποδεχθεί την επιστροφή και συνεπώς να αρνηθεί την αντικατάσταση. Για όλες τις περιπτώσεις η επιστροφή του προς αντικατάσταση προϊόντος θα πρέπει να γίνεται μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ) και πλήρη την συσκευασία του. Η επιστροφή των προϊόντων με χρέωση του ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ θα πραγματοποιείται με προσωπικό και μεταφορικά μέσα του ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ Anaplasis4u, είτε μέσω courier είτε μέσω μεταφορικής εταιρείας. Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων, και υπό την προϋπόθεση ότι θα έχουν προηγουμένως παραληφθεί και ελεγχθεί τα προϊόντα από το ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ, η επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη θα γίνεται με ακύρωση της χρέωσης της πιστωτικής κάρτας, η οποία θα γίνεται με επιμέλεια του ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ. Σε περίπτωση επιστροφής προϊόντων με τρόπο πληρωμής αντικαταβολή, η επιστροφή των χρημάτων θα γίνεται με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό που θα υποδείξει ο πελάτης. Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή το Ηλεκτρονικό κατάστημα έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και να προβαίνει μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι του πελάτη.

 

Μάθετε περισσότερα

Για να μάθετε περισσότερα για τις υπηρεσίες που παρέχουμε, μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μας στο 2751029089 καθώς και μέσω της φόρμας επικοινωνίας μας